Post by afactiosisria on Feb 16, 2022 2:00:47 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Wrestling Revolution ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Wrestling Revolution IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ många nycklar hacka ▞▞▞
▞▞▞ Wrestling Revolution 2022 version ▞▞▞
Roligt spel men varje gång jag går med i ett företag vill det att jag ska byta outfit.
Jag är förbannad, jag spelade det här spelet för 3 månader sedan, jag kommer tillbaka och måste betala bara för att klä mig om det här brukade vara mitt favoritspel men du förstörde det. Jag föreslår att INGEN laddar ner det här spelet för om du gör det kommer det att vara ett slöseri med utrymme och Wi -Fi
Spelet är riktigt roligt. Och spännande, men det finns ett par krångel varför kan ai vända halva dina drag om han är bländad för det andra, varför är matcherna tidsinställda? För det tredje kan du knappt plocka upp något på kartan
Kan inte skapa en egen karaktär jag rekommenderar att du inte skaffar den och jag borde inte kunna betala bara för att ändra saker så fatta det inte
Det här är ett fantastiskt spel. Du kan brottas, du har din egen karriär obegränsad men det finns ett problem som kan behöva åtgärdas. 1) Vi vill ha det här spelet online. Sedan måste vi kunna slåss med en annan spelare kom utifrån. 2) vi kan slåss med det som jag vill slåss betyder drömmatch. Och sista 3) Gör en pay per view som wrestlemania, royal rumble, ssd. Och gör en lista som Smackdown , Raw , NXT. Genom detta blir det ett perfekt spel för alltid. Men det här är ett osm-spel. Snälla få det att hända.
Dessa spel är så trevliga men grafiken är inte bra men det finns så många nivåer i det här spelet. och min favoritnivå är Royal Rumble🙂 och karaktärerna är så coola men han problem när jag ger pengar så att jag kan göra en karaktär. överlag är dessa spel coola
Genre: Sportspel ... App Boxing Star skapades av FourThirtyThree Inc. Mobile Developer i Sportspel kategori. ... Ladda ner Wrestling Revolution apk
Spelet är bra men det har några fel som när du ska vinna det fryser och du måste upprepa matchen
Top 10 Sports Games för Xbox One - Windows Bulletin Tutorials
Cooking World Crazy Diner Mama Arked zckg
DET ÄR ETT MYCKET BRA SPEL DET FINNS MÅNGA FUNKTIONER OCH MÅNGA RÖRELSER. MIN PERSONLIGA FAVORIT BROTTARE ÄR BOB FERRY OCH FAVORIT MOVE CHOKESLAM, MEN EN SAK SOM JAG INTE gillade VAR ATT NÄR JAG SÄGER ATT JAG INTE KAN ÄNDRA MINA RÖRELSER, DÅ SKA DET TILLA MIG MEN DET GÖR DET. DET ÄR DET ENDA PROBLEMET I DET HÄR SPELET SOM DET TVINGAR SPELEN ATT GÖRA DET, ELLER ANNARS ÄR DET ETT MYCKET IMPONERANDE SPEL.👍👍👍👍👍👌👌✌👏
Bra överlag men bör lägga till fler bälten och du bör kunna hålla flera bälten och komma ut med dem i din entré. Också ingången bör ha en gångväg u walk gjort spelet skulle vara fantastiskt. Jag hoppas att Matt Dickie tittar på dessa kommentarer och använder förslagen för nästa uppdatering av spelen och att spelet kommer att bli ett 5-stjärnigt toppspel 🔥💯
Onödigt spel. Den har fastnat i huvudmenyn. UI-knapparna fungerar inte jag kan inte spela det här spelet.
Det är ett bra spel men det är ingen mening, men det är det som är så bra med det, kan du också komma dit där jag kan välja karaktärer och inte bara försöka spela turspelet på vilken person jag vill ha
Inte bra berättade aldrig för mig hur jag skulle spela. Jag blir omvänd men jag gav den inte en stjärna eftersom den hade bra grafik och många karaktärer
Bra! grafiken är ungefär genomsnittlig lite torr på innehållet dock. Speciellt om du inte har en yrkeslicens. Spelet är lite otympligt, bidragen är tråkiga eftersom H*ll rörelserna är begränsade. Men som helhet. Det är ett ganska solidt spel.. Anndddddd med det! Betyget är... ((7/10))
Det här spelet är fantastiskt! Jag började spela det här spelet för en månad sedan. Och jag är fortfarande kär i spelet. Du kan skapa dina egna brottare. Men när du väl har registrerat dig, i ett annat företag, kommer du inte att kunna redigera eller byta namn på din karaktär.
Det här spelet är inte alls bra om du har blivit slagen, det tar tid att vakna och jag älskar inte dess kontroller.
Det här spelet är bra i gonna do a ropley
Återställningsköp fungerar inte även om jag köpte uppgraderingarna för dina spel men var tvungen att avinstallera av utrymmesskäl
Hemskt... spelet var roligt för ett år sedan men nu när jag försökte låter det mig inte välja mina val. Och vad värre är när jag gjorde anpassningen i timmar när jag bara hamnade i attacken, det låter mig inte trycka så det slutar med att slösa bort min tid. Fixa detta tack. Spelet har potential men jag ser det bara nu som hemskt.
Wrestling Revolution اسپورٹس cggh
fantastiskt spel men det borde ha funktioner som att välja motståndare för kamp på samma sätt som vi har möjlighet att välja i wrestling revolution 3d
Det här spelet måste läggas till med fler listor, det är mycket bra spel att spela och även nya titlar
Brottning Revolution 3D MOD APK 1.71 (Olåst alla) Ladda ner
Älskar 💓spelet men jag har ett problem som varför kan vi inte se baren när andra brottare ber oss ta en drink med dem och varför kan vi inte gå runt på brottarstadion som backstage eller varför kan vi inte gå hem så snälla jag ber snälla lägg in detta i din nästa uppdatering.
2D är den bästa versionen av wrestling revolution för mig, men snälla fixa inlämningen som den verkligen gick sönder.Uppdatera spelet oftare, det är ett riktigt trevligt spel
Det är trevligt men det är svårt att få undertecknad av andra företag, vänligen uppdatera
Jag tycker att det är ett väldigt bra spel eftersom det har bra grafik, kontroller och allt är bra. Så jag gillar det här spelet väldigt mycket.
Grafiken är bra men ringen är dålig. Jag fick inte heller något av mina 500mb som skrevs på min telefon, vänligen justera ringen och mina 500mb tack
Fix your ai: När jag är i en tag-lagsmatch är min och de andra parterna i ringen när de inte är taggade ska de automatiskt gå utanför ringen och låta domaren uppmärksamma matchen istället för att titta på rymden hälften av tiden men annat än det där ganska bra brottningsspelet
Lägg till nya karaktärer som Alexa bliss och många fler. Och även lägga till nya röster. Och förklara också om vi ger inlämning av huvudet, hur armen bryter...
Grafik bättre som en uppdatering
Jag älskar ditt spel men snälla fixa det för när jag inte vill ha en outfit som pappersklipp eller gasol säger de alltid till mig att det inte är som att jag gav dig ett val, men coach amerson säger inte till mig det så snälla fixa ditt spel snälla jag ber dig fixa ditt spel Jag har inga problem med ditt spel men snälla fixa det
Grafiken är så dålig plus att det är ett så dumt spel
Wrestling Revolution اسپورٹس cggh
det är ett bra spel men det finns ingen motknapp och träningen suger
Grupo Internacional Revolución - Wikipedia
Det irriterande de måste hed och jag dem och utbrottet inom några sekunder. Men när min karaktär inte har någon hed kan jag inte göra någonting
Resten är ok, men hur kommer du undan inlämningar? Jag spelade precis en match där jag fick en submission i en och en halv minut. Jag tryckte frenetiskt på varje knapp
det är coolt, men när jag vinner en mach förlorar jag pengar och det är inte coolt . kan du fixa det här felet tack 😀
Ladda ner Wrestling Revolution 3D 1.71 Svenska Android gratis
Det här spelet är väldigt bra men wgar skulle göra det bättre är grafiken snälla förbättra din grafik jag lovar att ge MDKIE 5 stjärnor
Varför skulle du ta bort den anpassade matchningen den enda anledningen till att jag gillar det här spelet. 3 stjärnigt
Jag hatar bokningsläget och snälla låt mig välja en annan sak att boka i förutom federation online tack
Detta spel inspirerar människor att slåss i dåliga tider
Jag brukade spela det här spelet redan 2012 och jag älskade det för hur unikt det var säkert att det kan vara glitchy men det var inte så illa men jag tog bort det eftersom jag också spelade över spel och bestämde mig för att ladda ner det igen som 2018 och jag kan inte ens använda utställningsläget Jag brukade kunna använda utställningsläget hela tiden och nu var det bara att ta bort. Jag tycker inte att det är rättvist för spelare som har spelat dina spel i flera år, de borde fortfarande tillåtas att ha de lägen de hade när de spelade
Bra spel men ibland när jag väljer en karaktär kan jag inte redigera dem så om jag vill ha en manager eller en partner måste jag vänta på att någon frågar mig